Tuesday, April 27, 2004

伴我捱過苦,好掛念佢

MTR613兄

果然同大哥你同一條心,連第一代Golf GTI你都開過,真係唔找你講車都唔得。
記得我部GTI同死左的Leslie哥哥部車同色,因MTV見過。

第一代Golf GTI係我第一部車,開左五年(未試過一部車開咁耐)
同我捱過很多苦,79年車,但買時已是88年,因學生仔無錢。
穿州過省,多逍遙。

鐘意極力子好重,無風油呔,無冷氣,無電窗電門。
好hardcore咁sale堅韌感。
因伴我捱過苦,好掛念佢。

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?